2015. november 9., hétfő

Késtánc - A végleges borító



Leleplezték, kiderült végre mindenki számára, hogy milyen is lett a Késtánc borítója. Leleplezem én is, íme:




A borítóleleplezés során ezt írták róla a bloggerek:

"A borítóról: Őszintén szólva első látásra nekem kicsit furcsa volt a végleges borító. A lávára emlékeztető háttér, és az abból kiemelkedő karakter sötét sziluettje, mégis magával ragadó. Kellően  rejtélyes és figyelemfelkeltő. Bár a betűtípussal még mindig hadilábon állok, pedig nem vagyok kimondottan fontnazi.

A fülszöveg alapján egy igen érdekes, több szálon futó fantasyt fogunk kapni, ami tele lesz ármányokkal, fordulatokkal, és rengeteg ütős karakterrel." - Readinger

"Én személy szerint IMÁDOM és tisztelem azokat a szerzőket akik képesek egy teljes fantasyvilágot megalkotni. Élvezettel olvasom amikor egy teljesen új helyen vannak a szereplők, imádom, ha új, eddig ismeretlen lényekbe torkollok olvasás közben. És ha már van egy új világunk, akkor ahhoz térkép is dukál. Szeretem, ha egy fantasykönyvben van térkép, mert könnyebben el tudom képzelni a kontinenseket, jobban be tudom határolni mi hol van." - Fancsali

Innen is köszönöm a biztató szavakat, remélem, a regény eléri az elvárásokat.

Egyébként osztom Readinger véleményét, első látásra nem jött be a borító, azt gondolom, hogy a borítópályázat győztese sokkal egységesebb, a regény tónusához illően sötét hangulatú munkát tett le az asztalra. Az én véleményem azonban csak egy a sok közül, el kell fogadni, hogy a kiadó jobban ismeri az olvasóit.

Azóta sokat nézegettem ezt az új borítót, és az biztos, hogy figyelemfelkeltő. Ha meg emiatt eggyel többen veszik le a polcról, akkor már megérte, nem?

Amint lesz pontos megjelenési dátum, azonnal megosztom veletek, addig is a héten még számíthattok egy kis városleírásra, hogy megtudjátok, miféle helyszínen játszódnak a Késtánc eseményei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése